رییس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی مطرح كرد لزوم توجه ویژه به ایمنی در صنعت بیمارستان سازی

به گزارش آنی غذا، رئیس کنگره بین المللی ساخت بیمارستان، ضمن اشاره به وضعیت جغرافیایی تهران، بر لزوم توجه ویژه به ایمنی در صنعت بیمارستان سازی تاکید نمود.
به گزارش آنی غذا به نقل از ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی در مراسم افتتاحیه هشتمین کنگره تخصصی و پنجمین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات که بامداد امروز در سالن همایش های بین المللی رازی برگزار گردید، ادامه در برگزاری این کنگره را حاصل هشت سال تلاش مستمر و پیوسته دانست که ترجمانی از همت بلند مسئولان و دست اندرکاران این حوزه است.
وی اشاره کرد: پروسه ساخت و ساز بیمارستانی در کشور مدل چالاکی را در پیش گرفته و امروزه شاهد پروسه رو به تزاید ساخت بیمارستان های گوناگون و مدرن و گسترش زیرساخت های درمانی و تخت های بیمارستانی در کشور هستیم.
رئیس دانشگاه با پاسخ به این پرسش که آیا ساخت بیمارستان در تضاد با رویکرد وزارت بهداشت بمنظور گسترش زیرساخت های بهداشتی است یا خیر، اظهار داشت: نهضت بیمارستان سازی می تواند توامان با استراتژی موزون، بدون غفلت از زیرساخت های بهداشتی باشد. تقدم پیشگیری بر درمان در کشور خصوصاً دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هیچگاه مورد بی توجهی نبوده و افتتاح و بهسازی مراکز بهداشتی در این دانشگاه نشان از تفکر منطقی و راهبردی گسترش زیرساخت های بهداشتی در پایتخت دارد.

منبع: