عرضه ۷۴ هزار خدمت پاراکلینیکی در بیمارستان نورافشار از آغاز سال تاکنون

به گزارش آنی غذا، رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از عرضه بیشتر از ۷۴ هزار و ۸۵ خدمت پاراکلینیکی در این بیمارستان از آغاز سال تا کنون اطلاع داد.
به گزارش آنی غذا به نقل از ایسنا، دکتر فتانه عابدی، با تشریح فعالیتهای این بیمارستان از آغاز سالجاری تابحال اظهار داشت: در مدت یاد شده ۷۴ هزار و ۸۵ خدمت پاراکلینیکی به مراجعین عرضه شده است که از این تعداد ۲۵ هزار و ۶۵۱ مورد خدمت به صورت بستری و ۴۸ هزار و ۴۳۴ خدمت هم به صورت سرپایی بوده است.
وی افزود: بیشترین خدمات پاراکلینیکی عرضه شده در این زمان، در ارتباط با حوزه توانبخشی بوده است و بعد از آن به ترتیب لابراتوار و اورژانس بیشترین مراجعین را به خود اختصاص داده اند.
رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار همینطور خاطرنشان کرد: ۲۳ هزار و ۵۱۵ خدمت توانبخشی این بیمارستان به خدمات فیزیوتراپی، پزشکی ورزشی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، آب درمانی و توانبخشی کودکان تفکیک می شود.
عابدی ضمن اشاره به این مورد که بخش قابل توجهی از این خدمات در ارتباط با توانبخشی کودکان است، اضافه کرد: از تعداد کل خدمات توانبخشی عرضه شده در بیمارستان، ۱۰ هزار و ۵۷۶ خدمت در ارتباط با توانبخشی کودکان کم توان ذهنی و حرکتی است که در جهت نیت واقف محترم بیمارستان مرحوم ابوالحسن نورافشار، به صورت کاملا مجانی عرضه می شود.
عابدی اضافه کرد: بخش توانبخشی کودکان بیمارستان نورافشار سالانه به بیشتر از ۱۵۰ کودک خدمات متنوع توانبخشی عرضه می دهد، علاوه بر این خدمات مشاوره روانشناسی هم برای این کودکان و والدین آنها به صورت مجانی صورت می گیرد.
بنابر اعلام روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، این بیمارستان تنها بیمارستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور به حساب می آید که دارای ۵ بخش بستری، ۲ بخش مراقبت های ویژه، ۴ اتاق عمل، اورژانس، آزمایشگاه، مرکز تصویربرداری و سی تی اسکن، فیزیوتراپی، آب درمانی و داروخانه است که همواره تلاش می کند تا بر مبنای نیت واقف و بر پایه اهداف متعالی و انسان دوستانه بزرگترین سازمان مردم نهاد کشور نقش موثرتری در تسکین آلام دردمندان و بیماران داشته باشد.

منبع: