سفارش ای برای کنترل علایم افسردگی در مبتلایان به زوال عقل

آنی غذا: آنی غذا سفارش ای برای کنترل علایم افسردگی در مبتلایان به زوال عقل
به گزارش آنی غذا به نقل از ایسنا، نتایج تحقیقاتی که در گذشته انجام گرفته، نشان داده خیلی از افراد مبتلا به زوال عقل دارای مشکلات سلامت روان مانند افسردگی و اضطراب هستند.
مطالعه جدید پژوهشگران کالج دانشگاه لندن نشان داد که گفتار درمانی علایم افسردگی و اضطراب را در ۶۳ درصد از افراد مبتلا به زوال عقل بهبود می دهد.
علاوه بر این، میزان بهبود یافتگی در ۴۰ درصد از شرکت کنندگان تا حدی بود که در آخر دوره درمان، دیگرعلائم اضطراب یا افسردگی در آنان تشخیص داده نشد.
گفتار درمانی که به عنوان روان درمانی نیز شناخته می شود، شامل صحبت با یک متخصص سلامت روان در مورد مطالبی است که بیمار را آزار می دهد.
آنچه بیمار در مورد آن صحبت می کند از فردی به فرد دیگر متفاوت می باشد و ممکنست بحث هایی در مورد این که هم اکنون چه احساسی دارد، بتازگی به چه مطالبی فکر کرده و هر گونه بیماری مانند مشکلات خواب را شامل شود.
همانطور که بیمار با متخصص سلامت روان صحبت می کند، پزشک اطلاعات ارائه شده توسط بیمار را که به وی در تشخیص بهتر کمک میکند، جمع آوری میکند.
متخصصان سلامت روان از گفتار درمانی برای درمان انواع مشکلات مربوط به سلامت روان استفاده می نمایند، از جمله:
-اضطراب
-افسردگی
-خشم
-اعتیاد
-ترس ها
-اختلالات خوردن
-داشتن تجربیات لطمه زننده، مانند طلاق یا از دست دادن یکی از عزیزان
به گزارش مدیکال نیوز تودی، در عین حال تحقیقاتی که در گذشته انجام گرفته نشان میدهد زمانیکه فرد افکار خودرا به زبان می آورد، احساس غم، عصبانیت و درد کاهش می یابد.

منبع: