حسین پور: مجلس انقلابی با افزایش قیمت دارو به شدت مخالف است

به گزارش آنی غذا نماینده مردم پیرانشهر و سردشت با انتقاد از اجرای طرح دارویاری اشاره کرد: سفره مردم تاب و تحمل افزایش قیمت دارو را ندارد و مجلس انقلابی با افزایش قیمت دارو به شدت مخالف است.
به گزارش آنی غذا به نقل از ایسنا، کمال حسین پور در جلسه امروز سه شنبه مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: مجلس قانون رتبه بندی معلمان را مصوب و ابلاغ کرده است، بدین سبب لازم است هر چه سریعتر وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه نسبت به تامین اعتبار و اجرای قانون مجلس اقدام نمایند.
وی همین طور در تذکر دیگری به وزیر جهاد کشاورزی اظهار نمود: چرا این وزارتخانه مبالغ خرید گندم کشاورزان را پرداخت نمی کند مگر غیر از این است که خرید گندم به عنوان یک محصول مهم کشاورزی برای کشور ما ضروری و لازم است، اگر مبالغ گندم بموقع پرداخت نشود متاسفانه مردم مجبور هستند گندم خودرا به دلالان و واسطه ها بفروشند.
نماینده پیرانشهر و سردشت در مجلس در ادامه با تاکید بر این که امنیت شهرستان های مرزی با اشتغال جوانان آنها گره خورده است، در تذکری به وزیر کشور اشاره کرد: معیشت مرزنشینان و رونق اقتصادی مناطق مرزی و مبادلات تجاری در مناطق مرزی یک فرصت است نه تهدید؛ چرا با وجود دستور مقامات کشوری در خصوص بازگشایی مرزهای اشکان و قاسم رش سردشت هنوز اقدامی عاجل صورت نگرفته است؟
حسین پور در تذکر دیگری به رییس جمهور اشاره کرد: انتظار این است که مصوبات سفرهای استانی همچون سفر رییس جمهوری به استان آذربایجان غربی هرچه سریعتر ابلاغ شود تا هرچه سریعتر در فصل کاری اقدامات عمرانی صورت پذیرد.
وی همین طور خواهان تعجیل کمیسیون اجتماعی مجلس در رسیدگی و بررسی قانون ساماندهی کارکنان دولت شد.
این عضو کمیسیون عمران مجلس در آخر در تذکری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتقاد از اجرای طرح دارویاری اظهار داشت: مگر رییس جمهور محترم در مصاحبه تلویزیونی اخیر خود تاکید نکردند که نان، دارو و بنزین گران نخواهد شد؟ چرا وزارت بهداشت بصورت ناگهانی مبادرت به اجرای طرحی به نام دارویاری کرده است و موجب افزایش سرسام آور قیمت دارو شده است؟ سفره مردم تاب و تحمل افزایش قیمت دارو را ندارد و مجلس انقلابی با افزایش قیمت دارو به شدت مخالف است؛ به وزیر بهداشت تذکر می دهم که هر چه زودتر به این مساله ورود کند.

منبع: