معاون فنی و عملیاتی اورژانس مطرح كرد مردم به مرزهای زمینی مراجعه نکنند

به گزارش آنی غذا خوزستان معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس با اشاره به مسدود بودن مرزهای زمینی، اظهار داشت: مردم به مرزهای زمینی مراجعه نکنند و با رعایت پروتکلهای بهداشتی در منازل و در کشور خود، مراسم اربعین را برگزار کنند.

حسین عرفانی در حاشیه افتتاح مرکز شبانه روزی واکسیناسیون آبادان که امروز (۲۳ شهریورماه) انجام شد، اظهار نمود: همکاران حوزه سلامت خصوصاً منطقه جنوب غرب، شبانه روزی درحال ارائه خدمت به شهروندان هستند و افتخارآفرینی کرده اند.

به گزارش آنی غذا به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: باتوجه به شرایط آب و هوایی جنوب کشور، مرکز شبانه روزی واکسیناسیون در آبادان به راه افتاده است که امیدواریم قدم مثبتی در کنترل همه گیری باشد. امیدواریم با همکاری مردم این منطقه و رعایت پروتکلهای بهداشتی و همین طور واکسیناسیون، به کنترل بیشتر بیماری کمک گردد.

معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس اظهار داشت: باید کمک گردد در کنار این همه گیری بیماری، همه گیری اطلاعات غلط نیز رخ ندهد.

وی با اشاره به سرکشی امروز خود از مرز شلمچه بیان کرد: امسال مراسم اربعین حسینی با حضور محدود زوار، بوسیله هوایی و با رعایت پروتکلهای بهداشتی انجام می شود و تا امروز، تصمیم این است که مرزهای زمینی مسدود باشند و هستند بدین سبب مردم به مرزهای زمینی مراجعه نکنند و با رعایت پروتکلهای بهداشتی در منازل و در کشور خود، این مراسم را برگزار کنند.

عرفانی با اعلان اینکه دانشگاه علوم پزشکی آبادان قدم های مثبتی در فوریت های پزشکی برداشته است، اظهار داشت: امیدواریم با هم فکری رییس و مسئول فوریت های پزشکی این دانشگاه، از ظرفیت های استان خوزستان استفاده نمائیم. در حد بضاعت، کمک های ملی نیز می شود.

منبع: