نقد و بررسی عملكرد فیلم و سریال های سینما و خارجی

فیلم مطرب كه در سال ۹۸ روی پرده سینما بود و در اواخر سال به نمایش خانگی آمد و با فروش زیادی رو به رو شد و یكی از پرفروش ترین فیلم های نمایش خانگی نیز بود.

در این مقاله به معرفی جدیدترین فیلم و سریال های نمایش خانگی سال جدید میپردازیم. فیلم های کمدی در تاریخ سینما همیشه پرفروش بودند تا جایی که برخی به دلایل استفاده از دیالوگ های غیر اخلاقی و جنسی چند ماهی روی پرده سینما دوام نیوردند ، از توقیف فیلم رحمان ۱۴۰۰ منوچهر هادی که تنها چهار هفته در سینما به اکران در آمد تا فیلم زیر نظر که میتوانستند در صورت توقیف نشدند با فروش بیشتری رو به رو شوند. فیلم مطرب که در سال ۹۸ روی پرده سینما بود به عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما شد ، مطرب روی لبه تیغ مرز های سانسوری بود و خوشبینانه به توقیف در نیامد اما نقد های زیادی بر این فیلم وارد شد. این فیلم در اواخر سال به نمایش خانگی آمد و با فروش زیادی رو به رو شد شاید بتوان گفت یکی از پرفروش ترین فیلم های نمایش خانگی نیز بود.

در سال جدید از فیلم های کمدی زیادی نمایان نشد ، تنها میتوان به سه اثر زیر نظر ، چشم و گوش بسته و جهان با من برقص اشاره کرد که در نوبه خود هر سه فیلم های خوبی بودند اما قدرت طنز بالای نداشتند و شاهد پیشرفت فیلم های کمدی نبودیم. این فیلم ها هنوز در شبکه نمایش خانگی به پخش نرسیدند و تنها فیلم چشم و گوش بسته که تا چند روز دیگر به پخش خواهد رسید.

به دلیلی بیماری به وجود آمده و تعطیلی سینماهای کشور رونق سینما ایران کاهش یافته است تا جایی که مجبور شدند دست به اکران آنلاین سینما بزنند. سایت های نماوا و فیلیمو دو رسانه خرید بلیط اکران آنلاین هستند تا الان فیلم خروج و طلا به اکران در آمدند و احتمال اگه استقبلال زیادی شود شاهد پخش فیلم های بیشتری در سینمای آنلاین خواهیم بود.

بررسی سایت های دانلود فیلم خارجی

تا اینجا به بررسی عملکرد فیلم های ایرانی پرداختیم اما چیزی که این روزها برای مردم خوشایند است در این قرنطینه روی آوردن به فیلم های خارجی دوبله یا زیر نویس و زبان اصلی است که میتوانند با آرشیو کامل مخاطب را سرگرم کند. چیزی که همیشه آزار دهنده بوده فیلتر شدن سایت های فیلم هستند ، سایت های دانلود فیلم مدام باید در حال بروز رسانی باشند این سایت ها برخی رعایت میکنند و فیلم را سانسور شده تحویل میدهند اما سایت هایی که نسخه زبان اصلی فیلم را قرار میدهند دیر یا زود با فیلترینگ رو به رو میشوند. سایت هایی مثل دوستی ها و آپ تی وی دو سایت بر پایه سانسور هستند و سایتی مثل فیلم تو مووی مدام در حال تغییر آدرس سایت هست. انتخاب سایت دانلود فیلم یکی از مشکلات اساسی کاربرانی است که دوس ندارند مدام با آرشیو جدیدی از فیلم های تکراری رو به رو شوند.

یکی از سایت های دانلود فیلم خارجی آپ مدیا که محتوا مطابق با فرهنگ اسلامی و فیلم ها را با سانسور ارائه میدهد ، جدیدترین فیلم و سریال های خارجی رایگان و سریال های نمایش خانگی را میتوانید از سایت اینترنتی آپ مدیا به آدرس upmedia.me  دریافت کنید.

لینک صفحه دانلود فیلم خارجی: https://upmedia.me/foreign-movies