فروش لباس عروس به صورت عمده در تهران و شهرستان ها

آنی غذا: قطعا هر مزون لباس عروسی اجناس آن از قیمت و كیفیت مناسبی برخوردار باشد، با گذشت زمان، مشتری بیشتری را جذب خواهد كرد.

موارد مهمی که هر مزون دار لباس عروس باید به آن توجه ویژه کند جنس، کیفیت و مهمتر از همه قیمت تمام شده لباس عروس می باشد.

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، یکی از معضلات ازدواج جوانان خرج و مخارج بالای عروسی است. مزون لباس عروس فروتن فعالیت خود را در کاهش قیمت لباس های عروس برای مزون داران آغاز کرده است.

قطعا هر مزون لباس عروسی اجناس آن از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار باشد، با گذشت زمان، مشتری بیشتری را جذب خواهد کرد. این مورد در اکثر اصناف وجود دارد. اما مساله ای که وجود دارد قیمت تمام شده یک لباس عروس با جنس خوب است! لباس عروس خوب را معمولا با نام " لباس عروس ترکیه " می شناسند در حالی که قیمت تمام شده یک لباس عروس ترک برای یک مزون دار، در حال حاضر چیزی نزدیک به ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان است. اما یک راه حل!

مزون عروس فروتن برای کاهش قیمت لباس عروس، جنس و موارد خوب و درجه یک را تهیه کرده و دوخت لباس عروس را به عهده خیاطان ماهر ایرانی سپرده است، که این امر موجب کاهش شدید قیمت تمام شده یک لباس عروس در مقایسه با یک لباس عروس آماده ترک، خواهد شد. اکثر لباس های تولیدی مزون فروتن مبلغی پایین تر از ۳ میلیون دارند. در موارد زیادی حتی به پایین تر از ۲ میلیون تومن هم می رسد.

 قیمت ذکر شده برای فروشندگان و مزون داران خواهد بود به این دلیل که پخش عمده لباس عروس قیمتی پایین تر از فروش لباس عروس به صورت جزئی داراست. اما نگران نباشید، مزون فروتن فروش جزئی لباس عروس را هم با قیمتی مشابه عمده فروشی، برای عروس های عزیز خواهد داشت.

درضمن اگر طرح یا مدل لباس عروسی را از قبل پسندیده اید، سفارش دوخت لباس عروس هم پذیرفته میشود.

با حمایت از کالای ایرانی به شکوفا شدن کسب و کار های ایرانی کمک کنید.

راه های ارتباط با مزون :

آدرس: چیتگر، مجتمع تجاری توبی، طبقه ۳، پلاک ۵۰۱

تلفن: ۰۹۱۰۶۵۸۰۴۴۸

تلفن: ۰۹۳۵۶۹۹۳۸۲۲