آنی غذا: مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران از استقرار ۲۷۰۰ پاکبان از شب گذشته در راه راهپیمایی بیست و دوی بهمن آگاهی داد.
به گزارش آنی غذا به نقل از ایسنا، محسن قضاتلو در حاشیه راهپیمایی بیست و دو بهمن با حضور درجمع خبرنگاران در استودیو انقلاب منطقه ۱۰ با اشاره به اینکه باوجود این که پاکبان ها سه روز در آماده باش ۱۰۰ درصد و درگیر برف روبی تهران بودند اما از شب گذشته در آماده باش راهپیمایی بیست و دو بهمن ماه قرار گرفتند، اظهار داشت: ۲۷۰۰ پاکبان و۳۰۰ دستگاه ماشین آلات از شب گذشته در راه راهپیمایی مستقر شدند.
وی با اشاره به اینکه در طول راهپیمایی بیست و دو بهمن موضوع نگهداشت را در دستور کار قرار دادیم و پس از مراسم بلا فاصله پاکسازی مسیر راهپیمایی شروع می شود، اظهار داشت: برف روبی روز گذشته یکی از بهترین عملیات های برف روبی بود و مشکل خاصی نداشتیم اما اولویت ما شریان های اصلی است.
منبع: آنی غذا

