واکنش القاصی نسبت به انتشار نامه در رابطه با ایمنی بیمارستانی در تهران

به گزارش آنی غذا، رئیس کل دادگستری استان تهران در مورد نامه انتشار یافته دادگستری در خصوص ناایمن بودن یک ساختمان در ارتباط با مجموعه های بهداشتی تهران، توضیحاتی داد.
به گزارش آنی غذا به نقل از میزان، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران نامه انتشار یافته در فضای مجازی در مورد این که ساختمان یکی از مجموعه های بهداشتی در تهران در شرایط و وضعیت ناایمن قرار دارد را تایید نمود.
القاصی اظهار نمود: مردم از دستگاه قضایی بعنوان ملجاء و پناهگاه خود انتظار دارند تا با حساسیت مباحثی که شهروندان را در معرض صدمه و خطر می گذارد، مورد پیگیری قرار دهد.
رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن اشاره به انتشار مکاتبه اخیر خود با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیان نمود: در جهت پیگیری گزارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وضعیت ساختمان های ناایمن، این مورد مهم در دستور کار شورای جلوگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران قرار گرفته و ساختمان در ارتباط با بیمارستان جدیدالاحداث ۱۰۰۰ تختخوابی از مجموعه های تحت نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم جزء این ساختمان ها قرار داشته است.
وی ضمن اشاره به این که با تاکیدات رئیس قوه قضاییه پیگیری حقوق عامه و بیت المال جزء اولویت های کاری دستگاه قضایی است، اظهار داشت: دادگستری استان تهران در جهت وظایف نظارت قانونی بر حفظ حقوق شهروندی و پشتیبانی از حقوق عامه و جلوگیری از وقوع جرم از آغاز سالجاری تابحال ده ها مبحث ملی و شهری در پایتخت و استان تهران را بدور از اقدامات رسانه ای مورد پیگیری و مطالبه قرار داده و انتشار مکاتبه اخیر هم از ناحیه دستگاه قضایی نبوده است.
القاصی خاطرنشان کرد: تابحال دستگاههای متولی در رفع نقصها و پیگیری مشکلات اعلام شده اقدامات مناسبی را برای خدمت رسانی به مردم و حسن انجام وظایف خود داشته اند و ضمن پیگیری موضوعات، گزارش اقدامات خویش را به شورای جلوگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران عرضه کرده اند.
وی ادامه داد: امنیت و آرامش روانی مردم در حیطه های مختلف مورد پیگیری دستگاه قضایی است و تلاش داریم تا بعنوان یک ملجا اطمینان بخش، دغدغه ها و مطالبات دریافتی از مردم را مورد پیگیری قرار داده و برای حفظ حقوق عامه و بیت المال، تلاش نماییم.

منبع: