خرید بهترین مدل جی پی اس خودرو

ردیاب خودرو که خیلی ها اون رو به اسم جی پی اس خودرو میشناسن یک وسیله الکترونیکی کوچک است که قادر است هر لحظه موقعیت و لوکیشن خودش رو با استفاده از فناوری موقعیت یاب جهانی به سمت سرور های شرکت ارائه دهنده ارسال بکنه.

ردیاب یا جی پی اس امروزه به یکی از راه کارهای مطمئن برای تامین امنیت خودرو ها تبدیل شده است، دستگاه های جی پی اس خودرو قابلیت های و ویژگی های مختلفی دارد و می تواند از سرقت خودروی شما جلوگیری کرده و امنیت اون رو تامین بکند. همچنین با استفاده از این دستگاه ها می توانید لحظه به لحظه خودروی خودتون رو ردیابی بکنید.

 

جی پی اس خودرو چیست؟

ردیاب خودرو که خیلی ها اون رو به اسم جی پی اس خودرو میشناسن یک وسیله الکترونیکی کوچک است که قادر است هر لحظه موقعیت و لوکیشن خودش رو با استفاده از فناوری موقعیت یاب جهانی (GPS) به سمت سرور های شرکت ارائه دهنده ارسال بکنه. جی پی اس خودرو دو دو مدل سیار و ثابت تولید شده است.

·         ردیاب های ثابت بایستی از طریق سیم کشی به خودرو وصل شوند و برق خودشون رو از باطری خودرو تامین می کنند البته برخی از مدل هاشون باطری داخلی دارن و میتونن تا روزها ازشون استفاده کرد

·         مدل دیگرشون هم که سیار هستند دارای باطری داخلی بوده و می توانند با یکبار شارژ حتی تا ۶ ماه نیز کارایی داشته باشید و خیلی زود هم شارژ میشن، این مدل از ردیاب ها معمولا ردیاب آهنربایی بوده و می توان به قسمت های فلزی مثل بدنه ماشین چسبوندشون و نیازی به سیم کشی و نصاب ندارن

چرا باید از جی پی اس خودرو استفاده کنیم؟

امروزه مراقبت و حفاظت از وسایل نقلیه بسیار اهمیت داره و شما به عنوان مالک خودرو بایستی بتوانید خودروی خودتون از خطرات احتمالی همچون سرقت محافظت بکنید، دیگه روش های قدیمی مثل قفل فرمون، قفل پدال یا دزدگیر های قدیمی کار ساز نیستن، چرا که سارقان به آسانی قادر هستند آنها را باز کرده و خودرو را به سرقت ببرند.

همچنین اگه شما یک شرکت پخش دارید می توانید با استفاده از این ردیاب ها خودروهای شرکت را ردیابی و کنترل نمائید و بتوانید لحظه به لحظه موقعیتشون رو مشاهده بکنید یا حتی بتوانید میزان مصرف سوختشون رو در بیارید و…

 

ردیاب آهنربایی خودرو بهتر است یا ردیاب سیمی ( ثابت )؟

این مورد بسته به نوع استفاده از دستگاه بستگی داره، اگه قراره ردیاب همیشه روی خورو باشه استفاده از ردیاب ثابت خیلی بهتره ، چرا که این ردیاب ها جزء پیشرفته ترین و حرفه ای ترین ردیاب ها در جهان هستند، اما اگر قراره ردیاب شما هر از گاهی روی یک ماشین خاصی باشه و قرار نیست همیشه روی ماشین شما باشه استفاده از ردیاب آهنربایی خودرو پیشنهاد میشه ، این ردیاب ها باطری بسیار قوی داشته و می توانند تا چندین ماه با یکبار شارژ کار بکنند. و هم امکان استفاده به عنوان ردیاب شخصی و ردیابی وسایل و کالا و… کاربرد داشته باشه و نیازی به سیم کش و نصاب هم نداره!

 

قابلیت های جی پی اس خودرو

ردیاب خودرو بر خلاف ردیاب شخصی و ردیاب حیوانات قابلیت های بسیار زیادی دارد، چرا که این ردیاب ها قابلیت اتصال انواع سنسور ها رو دارن، میشه سنسور لرزشی، دوربین، میکروفون، قفل کردن درها و… رو بهشون وصل کرد. در ادامه با امکانات و قابلیت های GPS خودرو بیشتر آشنا میشوید.

·         امکان تعریف کردن محدوده جغرافیایی مجاز

·         قابلیت ردیابی زنده بر روی نقشه های ماهواره ای از طریق اپ موبایل یا سامانه ردیابی آنلاین ( از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ )

·         امکان اتصال انواع سنسور ها

·         امکان مشاهده و ذخیره مسیر های طی شده در گذشته

·         قابلیت مشاهده سرعت خودرو و امکان تعریف کردن سرعت مجاز و هشدار در صورت بالا رفتن سرعت

·         امکان تعریف کردن ۵ شماره به عنوان مدیر

·         قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور

·         امکان اتصال دزدگیر های قدیمی به آن

·         در برخی از مدل ها دارای ریموت کنترلر

·         دارای هشدار های پیشرفته

·         هشدار باز شدن درب ماشین

·         هشدار روشن شدن خودرو

·         هشدار حرکت کردن خودرو

·         هشدار قطع شدن باطری دستگاه

·         دارای باطری داخلی جهت کارکرد درست دستگاه در مواقع ضروری

·         آنتن دهی بسیار قوی حتی در مکان هایی همچون پارکینگ ها یا تونل ها

·         قابلیت نصب بر روی خوروهای سواری، سنگین، ماشین آلات کشاورزی و راه سازی، قابلیت اتصال به موتور سیکلت و…

·         و کلی امکان بی نظیر و کاربردی دیگر

 

کاربرد جی پی اس خودرو

ردیاب های خودرو امروزه کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد، علاوه بر اشخاص شرکت های متعددی برای کنترل بهتر خودروهای خود از این ردیاب های استفاده می کنند. در زیر با برخی از کاربردهای ردیاب های خودرو آشنا میشوند.

·         برای ردیابی و کنترل خودرو های شخصی

·         استفاده در تاکسی تلفنی ها و خودرو های حمل و نقل شهری و برون شهری

·         قابلیت استفاده در اداره ها جهت کنتزل بهتر خودروهای خدمت

·         امکان استفاده در شرکت های پخش و حمل و نقل

·         امکان استفاده در اتوبوس های بین شهری

·         امکان نصب و استفاده در کشتی های تجاری و تفریحی

·         قابلیت نصب بر روی هواپیماهای آموزشی و…

·         در معادن میشه بر روی لودرها و کامیون ها نصبش کرد

·         و…

 

قیمت جی پی اس خودرو

قیمت نهایی دستگاه ردیاب خودرو به عوامل متعددی بستگی داره، از جمله میشه به برند و شرکت تولید کننده، کیفیت ساخت، امکانات و قابلیت ها، کیفیت پشتیبانی و سرعت سرور ها، دقت ردیابی و همچنین توان باطری بستگی داره، اما برای مشاهده لیست قیمت ردیاب های خورو می توانید به سایت کیم کالا به نشانی www.KimKala.com سر بزنید.

 

خرید آنلاین انواع مدل های جی پی اس خودرو اصل

فروشگاه کیم کالا یکی از معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده انواع مدل های ردیاب و GPS در ایران است که بیش از یک دهه در این زمینه فعالیت داشته و با ارائه محصولات اورجینال و با کیفیت از برند های مختلف با پشتیبانی بی نظیر توانسته است نظر مشتریان و خریداران را جلب کند. برای دریافت مشاوره رایگان و خرید ردیاب خودرو می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید

۰۲۱۸۶۰۸۱۱۴۲

۰۹۱۲۰۷۵۰۹۳۲

۰۹۱۲۰۱۳۲۸۸۳

Https://kimkala.com