جهانگیری: باید دوستی انسان و طبیعت را حتی در فاصله های فیزیكی پاس داشت

به گزارش آنی غذا معاون اول رئیس جمهوری با گرامیداشت روز طبیعت با اعلان اینکه «الزامات سلامت و رعایت بهداشت در برخورد با شیوع کرونا، امسال مردم ما را از پایبندی تام و تمام به سنت حضور در طبیعت محروم کرده است»، اشاره کرد: حکم علم و عقل و قانون هم همین است، همچنان که سال پیش هم جامعه ما به نیکویی چنین کرد، اما روح آشنایی و دوستی انسان و طبیعت و روحیه شادی و نشاط و همبستگی جمعی را باید حتی در دوری ها و فاصله های فیزیکی هم پاس داشت.
به گزارش آنی غذا به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در اینستاگرام با اشاره به فرارسیدن روز طبیعت نوشت:
«امروز ۱۳ فروردین روز طبیعت است؛ روزی که برمبنای یک سنت دیرین ایرانی، هر خانواده ای به اندازه وسع خود به دامان طبیعت می رود و شادی و نشاط و دوستی را در بین جمع ها به اشتراک می گذارند. الزامات سلامت و رعایت بهداشت در برخورد با شیوع کرونا، امسال مردم ما را از پایبندی تام و تمام به این سنت، محروم کرده است. حکم علم و عقل و قانون هم همین است، همچنان که سال پیش هم جامعه ما به نیکویی چنین کرد، اما روح آشنایی و دوستی انسان و طبیعت و روحیه شادی و نشاط و همبستگی جمعی را باید حتی در دوری ها و فاصله های فیزیکی هم پاس داشت.»

منبع: