استاندار خبر داد اعمال محدودیت تردد شبانه در شهرستان های زرد و نارنجی كهگیلویه و بویراحمد

به گزارش آنی غذا کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در تمام شهرستان های زرد و نارنجی محدودیت های تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد اعمال شود البته رد شهرستانهای بویراحمد و کهگیلویه که در وضعیت خطرناکی قرار دارند جدی تر و شدید تر باشد.
حسین کلانتری در نشست ستاد کرونای استان با بیان اینکه وضعیت بیماری در استان خیلی خوب شده اضافه کرد: خوشبختانه از پرستاران استان هم تقدیر گردید و قدرشناسی خویش را نشان دادیم اما جبران زحمات آنها نخواهد بود مجموعه ای که بیشتر از ۱۰ ماه برای سلامتی مردم اقدام می کنند و اگر تلاش شبانه روزی آنها نبود این توفیقات ایجاد نمی شد.
وی اظهارکرد: اگر همت همه دستگاه ها نبود این توفیقات را نداشتیم و اگر تلاشهای رسانه و صدا و سیما نبود مشکلات بیشتر بود و همینطور در شهرستان ها فرمانداران عملکرد خوبی داشتند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مراقب باشیم این توفیقات ما را فریب ندهد قدرشناسی من بیشتر از همه از مردم استان و اقشار و اصناف است که رعایت کردند و هم دیگران را به رعایت کردن دعوت نمودند.
کلانتری خاطرنشان کرد: به استحضار مردم می رسانم که این دستاورد متعلق به مقطعی خاص است که رعایت کردیم چون که هنوز کرونا حضور و وجود دارد و اگر رعایت نکنیم به اوضاع هفته های پیش باز خواهیم گشت و چه بسا که پر صدمه تر باشد از امروز کار ما سخت تر می شود چون که وارد زمستان شده ایم و مردم در محیط های دربسته بیشتر هستند و خطر شیوع بیشتر می شود.
وی افزود: آمارها نشان داده است تلاشهای زیادی شده تا به این شرایط برسیم و اگر کار نکنیم زحمات بر باد می رود بخش های اصلی کار باقی مانده بنابراین نباید بی توجهی کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بحث اجرای طرح شهید سلیمانی است که همه دستگاههای مرتبط کار می کنند در همه بخش ها حرکت جدی راه افتاده و استان ما جز استان های موفق است اما در آغاز راه هستیم و تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم باید دغدغه در مورد برخی مکان ها رفع گردد و طرح شهید سلیمانی مبحث جمعه بازار و صنوف طلافروشی و آرامستان را در دستور کار قرار دهند.
کلانتری تصریح کرد: با دستگاههای اداری کوچکترین تعارفی نداریم و هر دستگاهی تساهل داشته باشد برخورد جدی می نماییم اگر گزارشی به دست ما برسد برخورد می نماییم مدیر نظام جموری اسلامی خود باید جلودار مقابله با ویروس و قائل به نظم باشد.
وی اظهارکرد: هیچ تجمعی بدون رعایت دستورالعمل در استان نباید اجرا شود وضعیت مطلوب ما وضعیت سبز است و باید به دنبال این هدف باشیم که زندگی به حالت عادی برگردد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: شرایط سختی را گذرانده ایم و اگر تلاش نکنیم و رعایت نشود در این زمستان سرد باید منتظر تلفات باشیم الان دو شهرستان پر خطر کرونایی بویراحمد و کهگیلویه را داریم که باید تدابیری برای آنها اندیشیده شود که تمام شهرستان های زرد هم محدودیت های کنترلی ۲۱ تا ۴ بامداد را خواهیم داشت.

منبع: