استاندار خبر داد: خروج استان مركزی از شرایط قرمز

مركزی استاندار مركزی ضمن اشاره به اعمال محدودیت های اخیر، از خروج استان از وضعیت قرمز اطلاع داد و اظهار داشت: از روز شنبه ۱۵ آذرماه اعمال محدودیت ها در استان طبق شرایط نارنجی و زرد اعمال می شود.
سید علی آقازاده در گفتگو با ایسنا، با تکیه بر اینکه البته امروز و فردا محدودیت های اخیر باید به صورت کامل و تضمین شده انجام گیرد، اظهار داشت: بر همین مبنا وضعیت اعمال محدودیت تا آخر هفته جاری تغییر نمی کند و شهرهایی که دارای وضعیت قرمز بوده اند مانند اراک، ساوه، خمین، شازند و کمیجان همچنان شامل اعمال محدودیت ها هستند.
آقازاده با اشاره به اینکه همکاری مردم در جریان این محدودیت ها سبب شد هم اکنون شهری در استان مرکزی در وضعیت قرمز نباشد، خاطرنشان کرد: از روز شنبه سطح اخطار در استان به نارنجی و زرد تبدیل می شود و در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان که فردا برگزار می شود، هم تصمیمات لازم برای هفته آتی اتخاذ می شود.
استاندار مرکزی ضمن اشاره به اینکه به ستاد ملی مقابله با کرونا پیشنهاد می دهیم که ممنوعیت تردد شبانه همچنان در کشور و استان مرکزی برقرار باشد، اضافه کرد: در جلسه فردا در این خصوص که تا زمان عبور از موج حضور مردم در بیرون از منزل یا مهمانی های شب یلدا، در شهرهای نارنجی ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح همچنان ادامه داشته باشد، تصمیم می گیریم.