مدیرعامل سازمان بیمه سلامت مطرح كرد ضرورت توجه ویژه بر عرضه خدمات درمانی به بازنشستگان

به گزارش آنی غذا مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، بهداشت و درمان را نخستین مشكل بازنشستگان دانست و اظهار داشت: نظارت بر عرضه خدمات به خصوص به بازنشستگان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا مشكلی در درمان نداشته باشند.
به گزارش آنی غذا به نقل از ایسنا، طاهر موهبتی در نشست هم اندیشی با روسا و نمایندگان كانون های بازنشستگان كشور كه در محل ستاد این سازمان برگزار شد، بر تعامل و گفتگو به خصوص با جامعه هدف بیمه سلامت تصریح كرد و اضافه كرد: بهداشت و درمان نخستین مشكل بازنشستگان محسوب می شود؛ به صورتی كه یك سوم هزینه این گروه به دارو و درمان اختصاص داده می شود.
وی با اشاره به اینكه دفترچه بیمه بازنشستگان از ۱۲ به ۱۸ برگ افزایش یافته، اظهار داشت: نظارت بر عرضه خدمات به خصوص به بازنشستگان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا مشكلی در درمان نداشته باشند، چونكه بیشترین بار رفتن به بیمارستان ها مربوط به این گروه است.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت بر تكریم و احترام به بازنشستگان تصریح كرد و اضافه كرد: استفاده از تجربه این گروه در اقدامات و برنامه های سازمان می تواند راهگشا باشد.
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، در ادامه این جلسه نمایندگان كانون های بازنشستگان كشور مشكلات و مسائل خویش را مطرح نمودند و قرار شد این جلسه ها تداوم یافته و كارگروهی با مسئولیت معاونت خدمات بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت، راهكارهای لازم برای ارتقای كیفی و كمی خدمات به بازنشستگان را بررسی و برنامه لازم را ارائه نمایند.