مهلت ثبت نام در چهارمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی تمدید گردید

آنی غذا: دبیرخانه اجرایی چهارمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی مهلت ثبت نام در این رویداد را تا ۲۰ شهریورماه تمدید كرد.
به گزارش آنی غذا به نقل از ایسنا، چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی (سنتی) با رویكرد پشتیبانی از كالای ایرانی و محصولات فناورانه به همت ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، امسال ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه برگزار می گردد.

این دوره از جشنواره در جهت تحقق بخشی به پشتیبانی از تولید كالای داخلی، فرهنگ سازی در راه پشتیبانی از سرمایه های مادی و معنوی داخلی و زیرساخت های بومی در جهت خوداتكایی، اشتغال زایی و بهره مندی حداكثری از توان داخلی در بخش گیاهان دارویی و طب سنتی، برگزیده ای از هزاران محصول فناورانه برای عرضه بخشی از توانمندی فعالان این عرصه برگزار می شود.

همچون بخش های این رویداد “فن بازار تخصصی با حضور فناوران و شركت های كارگزار انتقال فناوری”، “داروها و مكمل های گیاهی (انسانی-دامی)”، “فرآورده های طبیعی (اسانس و عصاره)”، “فرآورده های طبیعی (آرایشی و بهداشتی)”، “فرآورده های طبیعی (عسل، گلاب و عرقیات)”، “فرآورده های طبیعی (غذا-دارو و نوشابه های گیاهی)”، “تجهیزات و ماشین آلات اختصاصی در صنعت گیاهان دارویی”، “فناوری های نوین در كشت و فرآوری محصولات ارگانیك و گیاهان دارویی” و هم “صنعت بذر و اندام های تكثیری گیاهان دارویی” است.

بر مبنای اعلام معاونت علمی ریاست جمهوری، دومین جشنواره دانش آموزی گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی و طب ایرانی هم همزمان با چهارمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی (سنتی) با همت ستاد توسعه فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می گردد. مهلت ثبت نام در این بخش هم تا ۲۰ شهریورماه معین شده است. به تاكید دبیرخانه جشنواره، این زمان غیر قابل تمدید خواهد بود.