رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با كرونا: مسابقات ورزشی با حضور محدود تماشاگران و رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار گردد

به گزارش آنی غذا رئیس جمهور تصریح کرد: با عنایت به کاهش چشم گیر شمار مبتلایان و فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا، لازمه حفظ و بهبود شرایط موجود، رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی و تداوم نظارت ها است.
به گزارش آنی غذا به نقل از ایسنا، آیت الله سید ابرهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن اشاره به مبحث درخواست برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری نمایشگاه ها تصریح کرد: مسابقات ورزشی و برگزاری نمایشگاه ها باید با رعایت دقیق و جدی شیوه نامه های بهداشتی و با حضور محدود علاقه مندان همراه باشد و در این حوزه وزارت خانه های مسئول موظفند با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر لازم را در این حوزه به کار گیرند.
رئیس جمهور بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی در حمل و نقل عمومی تصریح کرد و عنوان کرد: صیانت از سلامتی مردم در حمل و نقل عمومی بخصوص در مترو و هواپیما اهمیت مضاعفی دارد و برنامه ریزی های دستگاههای متولی در این حوزه بگونه ای باشد که مردم صدمه نبینند.
آیت الله رئیسی ضمن قدردانی از همراهی مردم و تلاش همه دست اندرکاران خصوصا بخش بهداشت و درمان اظهار داشت: حفظ و بهبود هرچه بیشتر شرایط موجود نیازمند رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی در کنار نظارت دقیق توسط دستگاههای مربوطه است.
رئیسی همینطور بر لزوم اطلاع رسانی بموقع به مردم در این حوزه تصریح کرد و اظهار داشت: اطلاع رسانی در زمینه مسایل در ارتباط با کرونا فقط از راه سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا باید صورت گیرد و کسی نباید بعنوان عضو ستاد ملی و یا متخصص در رسانه ملی با طرح نظرات شخصی، باعث تشویش در جامعه شود.

منبع: