چگونگی ثبت نام واحدهای صنفی كم خطر در سامانه وزارت بهداشت بعلاوه عكس

به گزارش آنی غذا واحدهای صنفی برای شروع به كار در چارچوب طرح فاصله گذاری هوشمند می توانند در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام كنند.

به گزارش آنی غذا به نقل از ایسنا، مشاغل غیر پرخطر و كم ریسك در صورت تمایل اصناف و مشروط به ستاندن تعهد برای اجرای دستورالعمل های بهداشتی از ۲۳ فروردین در استانها و از ۳۰ فروردین در تهران شروع به كار می كنند.

برای شروع فعالیت مشاغل كم خطر در طرح فاصله گذاری هوشمند، همه واحدهای صنفی باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام كنند.

باید توجه كرد كه پس از مراجعه به سامانه salamat.gov.ir صفحه ای به صورت زیر نمایش داده می شود كه باید بر روی گزینه سامانه ثبت نام اصناف و صنایع كلیك شود.

بنابراین شما وارد سامانه شده و در صفحه جدید، در صورتیكه نخستین بار است وارد سامانه می شوید، گزینه ثبت نام جدید را وارد كنید:

در این مرحله مطابق با تصویر زیر كد ملی، تاریخ تولد، شماره موبایل مقام مسئول واحد و كد امنیتی را وارد و گزینه “مرحله بعد”را انتخاب كنید تا كد تایید به تلفن همراه ثبت شده، ارسال شود. باید توجه كرد كه منظور از مقام مسئول همان مدیر، مالك، متصدی و كارفرما و كسی است كه مسئولیت پیگیری و اقدام، تا رفع كامل نقصها بهداشتی مكان بر عهده وی خواهد بود. در مورد كارهای خانگی نیز نام سرپرست خانوار ذكر می شود.

در مرحله بعد، كد تایید به تلفن همراه شما ارسال می شود كه باید آنرا وارد كنید:

باید توجه كرد درصورتی كه شماره تلفن همراه را اشتباه وارد كرده اید، می توانید گزینه “ویرایش اطلاعات” را انتخاب كنید. در نهایت پس از وارد كردن كد تایید، صفحه مركز سلامت محیط و كار نمایش داده می شود.

حال اگر قبلا در سامانه ثبت نام كرده اید گزینه “ورود به سیستم(قبلا ثبت نام كرده ام) ” را انتخاب كنید. در این صفحه شماره ملی و كد امنیتی را وارد كنید تا كد تایید برای تلفن همراه شما ارسال شود.

بنابر اعلام راهنمای ورود به سامانه اصناف و صنایع كه از طرف وزارت بهداشت پخش شده، سپس وارد مرحله بعد شده و پس از وارد كردن كد تاییدیه كه برای تلفن همراهتان ارسال شده است، صفحه مركز سلامت محیط و كار نمایش داده می شود و می توانید واحد صنفی تان را ثبت كنید.