ضد عفونی خانه با گیاه مریم گلی

به گزارش آنی غذا سوزاندن مریم گلی ۹۴ درصد از باكتری های پیرامون را از بین می برد و برای ضد عفونی كردن هوای خانه مفید می باشد.
به گزارش آنی غذا به نقل از مهر، دانشمندان كشف كرده اند كه سوزاندن مریم گلی در محیط خانه می تواند خیلی از میكروب ها و باكتری های محیط شما را از بین ببرد و شما و خانواده تان از هوایی سالم و غیر آلوده تنفس كنید.خاصیت های اعجاب انگیز خوردن آب گرمكبد را شستشو می دهد
دهان را خوشبو می سازد
معده را شستشو می دهد
آرام كننده رگ های به هیجان آمده است
حرارت معده را فرو می نشاند.كدو تنبل مفید برای سرماخوردگیاگر سرما خورده هستید و یا گرفتار آنفولانزا شده اید، خوردن كدو تنبل را فراموش نكنید. این ماده غذایی به سبب داشتن ویتامین CوE برای كسانی كه به سرما خوردگی دچارند بسیار مفیدست ‎ عناب مقوی برای تقویت سیستم ایمنی بدنمتخصصان طب سنتی اعلام نموده اند با جوشانده عناب، به سیستم ایمنی بدنتان كمك كنید: عناب میوه ای با خواص دارویی قابل توجهی است و با تقویت سیستم ایمنی بدن می تواند نقش مؤثری در پیش گیری از ابتلاء به بیماری ها ایفا كند. این میوه داروی گیاهی مؤثر در تقویت سیستم ایمنی بدن است و در هنگام سرماخوردگی نیز استفاده از آن بسیار مؤثر خواهد بود. جوشانده عناب كه به میزان ۵۰ گرم در یك لیتر آب تهیه می شود شربت خوبی برای عوارض سرماخوردگی مانند مشكلات سینه ای و تنفسی است.