مدیركل تجهیزات پزشكی وزارت بهداشت خبر داد انعقاد تفاهمنامه همكاری بین سازمان تعزیرات حكومتی و اداره كل تجهیزات پزشكی

آنی غذا: مدیركل تجهیزات پزشكی وزارت بهداشت از انعقاد تفاهمنامه همكاری بین اداره كل حقوق مصرف كنندگان سازمان تعزیرات حكومتی و اداره كل تجهیزات پزشكی وزارت بهداشت در حوزه امور نظارت و بازرسی تجهیزات پزشكی اطلاع داد.

به گزارش آنی غذا به نقل از ایسنا دكتر رضا مسائلی اظهاركرد: پیرو جلسه وزیر بهداشت با وزیر دادگستری در۲۰ شهریور سال جاری به منظور تشكیل كمیته مشترك بین وزارت بهداشت و وزارت دادگستری به ریاست رییس سازمان تعزیرات حكومتی با هدف مراقبت بیشتر از حقوق مردم در حوزه سلامت و پیشگیری و برخورد با متخلفان حوزه سلامت، این كمیته در سازمان تعزیرات تشكیل و در آن انعقاد تفاهم نامه همكاری بین سازمان تعزیرات حكومتی و وزارت بهداشت درمورد امور تجهیزات پزشكی مصوب شد.

مشاور وزیر بهداشت در ادامه اظهار داشت: پیرو این مصوبه با حضور مدیركل پشتیبانی از حقوق مصرف كنندگان سازمان تعزیرات حكومتی، تفاهمنامه همكاری در حوزه امور نظارت و بازرسی تجهیزات پزشكی در اداره كل تجهیزات پزشكی منعقد شد.

مسائلی با اشاره به اینكه مبحث تفاهمنامه همكاری مشترك به منظور نظارت بر امر تولید، تامین، انبار، توزیع و فروش تجهیزات و ملزومات پزشكی است، خاطرنشان كرد: تولید بانك جامع از اطلاعات مشترك، انجام بازرسی های مشترك از شركت ها و اصناف با مشاركت ادارات سازمان تعزیرات در استان ها و مدیریت تجهیزات پزشكی دانشگاه های علوم پزشكی كشور، عرضه آموزش به انجمن ها، اتحادیه ها و اصناف جهت پیشگیری از بروز تخلف و رعایت قوانین و مقررات از محورهای همكاری در این تفاهمنامه است.

مدیركل تجهیزات پزشكی وزارت بهداشت در انتها تصریح كرد: امیدواریم با عملیاتی شدن این تفاهمنامه شاهد مراقبت بیشتر از حقوق مردم در حوزه سلامت باشیم.

به گزارش وبدا،، در این جلسه قاضی نوروزپرست – قاضی مستقر در شعبه تعزیرات حكومتی در اداره كل تجهیزات پزشكی، رییس حراست اداره كل تجهیزات پزشكی و سرپرست اداره نظارت و بازرسی و كارشناسان بازرسی اداره كل تجهیزات پزشكی هم حضور داشتند.