آشنایی با قطعات پمپ آب

آنی غذا: قطعات پمپ آب و لوازم پمپ آب برای طیف گسترده ای از فعالیتهای صنعتی و كشاورزی حتی فرآیندها و برنامه ها كه نیاز به استفاده از پمپ آب در فعالیتشان دارند كاربرد وسیعی در تعمیر و نگهداری آن ها دارند.

شما میتوانید قطعات پمپ آب خانگی را از گروه صنعتی ایتال سرویس تهیه نمایید

لوازم پمپ آب

قطعات پمپ آب و لوازم پمپ آب برای طیف گسترده ای از کارها و فعالیت های صنعتی و کشاورزی حتی فرآیندها و برنامه ها  که نیاز به استفاده از پمپ آب در فعالیتشان دارند کاربرد وسیعی در تعمیر و نگهداری آن ها دارند. همچنین می توان از قطعات پمپ آب در پروژهای تجاری و خانگی استفاده کرد. طیف گسترده ای از پمپ های فشار بالا در اندازه ها ، طرح ها و ویژگی های مختلف موجود است. پمپ های آب و قطعات پمپ آب در فرآیند تولید نقش بسزایی دارند و برای کارکردهای روان ضروری هستند. بنابراین ، خرید یک قطعه پمپ مناسب با بازده بالا نیاز به شناخت کاملی از قطعات آن نیز دارد ، به طوری که می توان پمپ را متناسب با نیاز آنها خریداری کرد.

لوازم پمپ آب استفاده شده مانند پوشش را میتوان اینگونه توضیح داد  یک پوشش را می توان بصورت پوسته ، پوشش یا محفظه ای توضیح داد که از اکثر اجزا محافظت و پشتیبانی می کند. در پمپ ها ، در اصل از پوشش برای آب بندی آن استفاده می شود تا از نشت جلوگیری کند و گاهی فشار را حفظ کند. همچنین برای پشتیبانی برخی از قسمتهای اصلی مانند شافت ، یاتاقان و غیره استفاده می شود

پروانه پمپ آب

 

پروانه پمپ آب یا پروانه روتور است که برای افزایش فشار و جریان یک سیال مورد استفاده قرار می گیرد. این برعکس یک توربین است ، که انرژی را از یک سیال در حال گردش خارج می کند و فشار را کاهش می دهد.

در پمپ آب

چند نوع مختلف پروانه پمپ آب

پروانه پمپ آب انعطاف پذیر پمپ سیستم خنک کننده موتور قایق. (سکه برای مقایسه ، قطر ۱۶٫۲۵ میلی متر.)
پروانه یک جزء چرخش پمپ گریز از مرکز است که با تسریع مایعات به بیرون از مرکز چرخش ، انرژی را از موتور که پمپ را به مایع در حال پمپاژ منتقل می کند ، انتقال می دهد.سرعت حاصل از پروانه هنگامی که حرکت بیرونی سیال توسط محفظه پمپ محصور شود ، به فشار منتقل می شود.پروانه پمپ آب معمولاً یک سیلندر کوتاه با ورودی باز (به نام چشم) است تا مایعات ورودی را بپذیرد ، ون ها برای فشار مایع به صورت مایع و برای خنک کردن شافت درایو ، یک وان خمیده ، کلید دار یا نخی برای پذیرش.