ارتش در بیانیه ای تاكید كرد؛ اقدام مذبوحانه کرمان خللی در اراده ملت ایران وارد نمی سازد

آنی غذا: ارتش در اطلاعیه ای، جنایت تروریستی کرمان را که منجر به شهادت و جراحت تعدادی از هموطنان همچون زنان و کودکان شد را محکوم نمود.

به گزارش آنی غذا به نقل از مهر، ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای، جنایت تروریستی کرمان را که منجر به شهادت و جراحت تعدادی از هموطنان همچون زنان و کودکان شد را محکوم نمود.
بر اساس این گزارش، متن بیانیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ
اقدام تروریستی کرمان که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از زوار و هموطنان عزیز شد سبب تأسف و تأثر فراوان گردید.
این اقدام تروریستی که تعدادی از مردم بی گناه را به خاک و خون کشید، نشان از سبعیت و خوی وحشیگری دشمنان اسلام و نظام اسلامی دارد و مؤید عمق کینه و خصومت آنها نسبت به ملت شریف ایران است.
بی تردید این اقدام مذبوحانه نه فقط هیچ خللی در عزم و اراده ملت غیور ایران در مبارزه با تروریسم وارد نمی سازد، بلکه اتحاد و انسجام مردم مقاوم و انقلابی ایران را در پیگیری آرمان های امام (ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی را صد چندان می کند.
ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، شهادت تعدادی از هموطنان عزیز را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، آحاد ملت شریف ایران اسلامی و خانواده های شهدا تسلیت عرض نموده و برای مجروحان از درگاه خداوند متعال سلامتی و عافیت طلب می نماید.

منبع: