وزیر بهداشت: دشمنان، هویت زن مسلمان ایرانی را هدف قرار داده اند

به گزارش آنی غذا، وزیر بهداشت با اشاره به اینکه امروز دشمن برنامه ها و مأموریت های خویش را متوجه جوانان کرده و آنان را هدف قرار داده است، تصریح کرد: باید گفتگو با جوانان را سامان دهیم و همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند، جهاد تبیین را مصرانه و مجدانه تحقق ببخشیم.
به گزارش آنی غذا به نقل از ایسنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سی و پنجمین محفل انس تیم های اضطراری بهداری دوران دفاع مقدس و جهادگران سلامت که همزمان با فرخنده سالروز ولادت با سعادت کریم خاندان امام حسن مجتبی (ع) در مسجد الزهرا(س) دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، اظهار داشت: ۶۰ درصد دانشجویان رشته های علوم پزشکی متعلق به بانوان بوده و ما افتخار می نماییم که زنان ایرانی در این حوزه و دیگر عرصه ها موفقیت های قابل ملاحظه ای را رقم زده و می زنند.
به گزارش وبدا، دکتر بهرام عین اللهی گفت: تشکیل بسیج مستضعفان به دستور حضرت امام (ره) نشان از دوراندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی دارد، چون که توانست حماسه های بزرگی بیافریند؛ به صورتی که امروز شاهد الهام بخشی این حرکت عظیم به دیگر کشورهای مسلمان منطقه هستیم.
وی به حضور شبانه روزی بسیجیان و گروههای جهادی در ایام آغازین همه گیری ویروس کرونا در کشور اشاره و اشاره کرد: مردم قدرشناس کشورمان تلاشهای مجاهدانه و مومنانه بسیجیان و گروههای جهادی در کنار کادر خدوم پزشکان و پرستاران در مبارزه با ویروس کرونا را از یاد نخواهد برد.
عین اللهی با تأکید بر این که امروز رسالت بزرگ و خطیری بر دوش همه ما قرار دارد، اظهار داشت: همه باید روحیه بسیجی را در خود تقویت نماییم و در راه انقلاب و ولایت بمانیم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه جوانان امروز به زلالی و صفای جوانان دوران دفاع مقدس و حتی در بعضی جهات از آنان کارآزموده ترند، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم و امنیت مصداق بارز این توصیف هستند.
وی با اعلان اینکه امروز دشمن برنامه ها و مأموریت های خویش را متوجه جوانان کرده و آنان را هدف قرار داده است، اشاره کرد: باید گفتگو با جوانان را سامان دهیم و همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند، جهاد تبیین را مصرانه و مجدانه تحقق ببخشیم.
عین اللهی همینطور به حضور زنان در عرصه های مختلف انقلاب و پیشرفت ها و موفقیت آنان بعد از پیروزی انقلاب اشاره و تصریح کرد: امروز دشمنان، هویت زن مسلمان ایرانی را هدف قرار داده اند غافل از این که بانوان ما با آگاهی و عزتمندی در عرصه های متعدد حضور دارند و سکوهای پیشرفت در همه ساحت های علمی، ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را یکی بعد از دیگری فتح می کنند.
وی در همین خصوص اظهار داشت: ۶۰ درصد دانشجویان علوم پزشکی از بانوان هستند و ما افتخار می نماییم که زنان ایرانی در عرصه علم و دیگر عرصه های فعالیت اجتماعی، موفقیت های قابل ملاحظه ای را رقم زده و می زنند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در انتها به حضور بسیجیان و گروههای جهادی در راهپیمایی میلیونی اربعین سال قبل اشاره و تصریح کرد که با مجاهدت های بسیج، اورژانس و گروههای جهادی در اربعین ۱۴۰۱ سلامت زائرین تأمین شد که جای تشکر دارد.