بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان ولیعصر شهرستان مشگین شهر

به گزارش آنی غذا، اردبیل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز پنجشنبه به شهرستان مشگین شهر در استان اردبیل سفر کرده و از واحدهای درمانی و بهداشتی این شهرستان بازدید نمود.
وزیر بهداشت در بدو ورود به شهرستان مشگین شهر از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهر قصابه از توابع این شهرستان بازدید کرده و از نزدیک در جریان وضعیت خدمت رسانی به مراجعان و مسائل و مشکلات موجود این مرکز قرار گرفت.
وزیر بهداشت مقرر است امروز در بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین همایش بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور که از روز گذشته در اردبیل شروع شده است، حاضر می شود.
بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین همایش بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور از روز گذشته با حضور ۴۰۰ دانشجوی پژوهشگر داخلی و خارجی در شهر اردبیل شروع شده است.
بنا به اعلام سرپرست علمی این کنگره و همایش ملی و بین المللی، یک هزار و ۸۹۴ خلاصه مقاله از جانب دانشجویان داخلی و خارجی به دبیرخانه این کنگره ارسال شده بود که از میان آنها، ۷۱۷ مقاله به منظور عرضه به صورت سخنرانی، پوستر و ای. پوستر انتخاب شده است.
این رویداد مهم با حضور ۵۵۰ نفر میهمان داخلی و خارجی در مدت سه روز درحال برگزاری است و دانشجویانی از کشورهای جمهوری آذربایجان، بحرین، غنا و ازبکستان در بخش بین الملل این کنگره حضور دارند.

منبع: