هنرمند پیشکسوت در دارالشرف حرم امام رضا (ع) را نقش زد

در دومین روز از بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم طرح درِ دارالشرف حرم مطهر امام رضا (ع) که توسط هنرمند پیشکسوت قلمزن خلق شده است، نصب گردید.

به گزارش آنی غذا به نقل از مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، در دومین روز از بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، طرحِ درِ دارالشرف حرم مطهر امام رضا (ع) که توسط منصور تامسن هنرمند پیشکسوت هنرهای سنتی طراحی شده است با حضور اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر ارزیابی و عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس عظیمی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، علی تن مدیر بخش هنری نمایشگاه، داوود فرشباف رواسانی هنرمند پیشکسوت خوشنویسی، غلامرضا راهپیما هنرمند پیشکسوت خوشنویسی، سید جواد آشفته هنرمند پیشکسوت هنرهای سنتی، عبدالکاظم صادقا هنرمند پیشکسوت خوشنویسی و فرزند زنده یاد مهرزمان فخارمنفرد در محل غرفه مؤسسه هنرمندان پیشکسوت نصب گردید.
طراحی این دَر به روش طراحی سنتی سبک صفویه توسط منصور تامسن و دستیاری مرضیه سادات کمانیان در مدت ۳ ماه و به سفارش توسعه حریم حرم آستان قدس رضوی برای درِ دارالشرف انجام شده است. همینطور مقرر است این دَر به صورت قلمزنی با نقره و طلا و در بخش هایی میناکاری اجرا شود.
مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با ۵۰ اثر از ۲۲ هنرمند کشور در این نمایشگاه حضور دارد.
علاقه مندان می توانند برای دیدن آثار و گفتگو با این هنرمندان همه روزه تا تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در محل غرفه مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در بیست نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم واقع در مصلی امام خمینی (ره) حضور به هم رسانند.

منبع: