پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز جوان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان پیام تبریکی صادر کرد و اظهار داشت: برای همه جوانان عزیز، متعهد، سخت کوش و انقلابی آرزوی سلامت و پیروزی در عرصه های متعدد دارم.
به گزارش آنی غذا به نقل از ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در متن پیام دکتر بهرام عین اللهی آمده است: « جوانی فصل شادی و نشاط و دوران بالندگی و شکوفایی است. آغاز شکوهمند تبلور توانایی ها و اندیشه ها.

این نشاط و شکوفایی اگر با تعهد و خودباوری و اخلاق آمیخته شود معجزه ای به دست خواهد داد که بارها در باورمندی و اعتمادمان به جوانان خوش فکر، توانمند و انقلابی شاهد آن بوده ایم.

آنچه امروزه بعنوان توسعه و گسترش دانش، فناوری و توانمندی های علمی، پژوهشی، صنعتی و فرهنگی می بینیم و می شناسیم، دستکار جوانان اندیشمند و متعهدی است که با خودباوری و تکیه بر توان داخلی با خلاقیت و نوآوری گام های بلندی در راه سرفرازی و استقلال کشور عزیزمان برداشته اند و دشمنان سرخورده ی ملت را تا انزوای نا امیدی و شکست عقب رانده اند.

قاب زرین تاریخ انقلاب پیوسته تصاویر بی بدیلی از حماسه های این جوانان را در قلب خود جای داده است، از حضور آگاهانه جوانان در نهضت بزرگ انقلاب اسلامی گرفته تا مدیریت ایثارگرانه ی هشت سال دفاع مقدس و سازندگی باردیگر سرزمین اسلامی و پیشرفت های علمی و اختراعات و اکتشافات بسیاری که چشم جهانیان را به خود خیره کرده است.

در بحران همه گیری کرونا هم پیوسته جوانان غیور این مرز و بوم در کسوت مقدس خدمت به سلامت مردم و در عرصه خطیر دستیابی به دانش تولید واکسن خوش درخشیده اند و زمینه کاهش آمار مبتلایان و جان باختگان را فراهم نموده اند.

از همین رو بهره مندی از توان و دانش و نشاط جوانان انقلابی در بدنه مدیریتی وزارت بهداشت همیشه مد نظر و مورد اهتمام بوده است بخصوص آن که رهبر فرزانه انقلاب همیشه بر حضور جوانان بعنوان پیشگامان عرصه های دانش و تولید و کار تاکید داشته اند.

بی گمان الگوی بی نظیر این جوانان فرزند برومند حضرت سید الشهداء ضد السلام است که آمیزه ای از جوانی، شجاعت، وفاداری و ولایتمداری بودند و رشادت های این جوان آسمانی در حماسه عاشورا برای همیشه تاریخ جاودانه ماند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد مسعود و فرخنده جوان برومند کربلا حضرت علی اکبر( ع) و روز جوان به همه جوانان ایران اسلامی بخصوص دانشجویان عزیز، اساتید جوان و دانشمند و کارکنان جوان حوزه سلامت؛ برای همه جوانان عزیز، متعهد، سختکوش و انقلابی آرزوی سلامت و پیروزی در عرصه های متعدد دارم.»