فرماندار بندرگز: پرستاران عمر خودرا وقف مردم می کنند

گلستان فرماندار شهرستان بندرگز با اشاره به این که تلاشهای زینب گونه پرستاران، اظهار داشت: پرستاران عمر خودرا وقف بیماران می کنند.
صابر حسن پور در گفت و گو با خبرنگاران به مناسبت روز پرستار با اشاره به فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زینب (س)، اظهار نمود: تاریخ اسلام به همه ما ثابت کرد که می توان با مهربانی، شجاعت و عشق به مردم در تاریخ جاودانه شد و با فداکاری و ایثار در بلندترین قله های افتخار ایستاد.
وی با اعلان اینکه نقش پرستار برهیچ کس پوشیده نیست، اضافه کرد: برای اینکه این افراد با کوشش های زینب گونه بیشتر عمر خودرا صرف پرستاری از بیماران خواهند کرد و هیچ نوع چشمداشتی هم در قبال این ایثار ندارند.
فرماندار شهرستان بندرگز حضرت زینب (س) را نمونه کامل صبر، استقامت و فداکاری دانست و اشاره کرد: انتظار همه ما این است که همه بانوان سرزمین الهی مان ایران اسلامی ایشان را بعنوان الگوی راستینی برای خود در نظر گرفته و از سیره زندگانی این بزرگ بانوی اسلام بهره مند شوند.
حسن پور با تاکید بر این که خدمت بی منت، تحمل سختی های کار و تعهد در قبال بهبود بیماران از مشخصه های متمایز کننده و قابل تقدیر شغل پرستاری است، افزود: همه ملت ایران از فداکاری ها و ایثار این قشر بزرگ و ایثارگر قدردانی می کنند.