برگزاری موفقیت آمیز اجلاس ۶۶ وزرای بهداشت كشورهای مدیترانه شرقی در تهران

به گزارش آنی غذا مدیركل دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت از برگزاری موفقیت آمیز شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه امرو در تهران ابراز رضایت كرد.
به گزارش آنی غذا به نقل از ایسنا، دكتر احمد المنظری اظهار نمود: خوشحالم كه با مدیریت خیلی خوب وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و مجموعه وزارت بهداشت، این اجلاس با كار ویژه مسؤلان ایرانی به خوبی برگزار گردید و همه شركت كنندگان در این اجلاس از لحظه ورود تا خروج، از نحوه برگزاری اجلاس، رضایت كامل داشتند.
بنابراعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، المنظری تصریح كرد: گواه خیلی خوب برای سیستم بهداشتی و درمانی و فوریت های پزشكی، اتفاقی بود كه برای دو نفر از همكاران ما در سازمان جهانی بهداشت در تهران رخ داد كه گرفتار مشكلات پزشكی و قلبی شدند و سیستم نظام بهداشتی ایران به قدری سریع و كارا به این افراد رسیدگی كرد كه در حد بالاترین استانداردهای بین المللی بود؛ ازاین رو سیستم ایران بسیار كارا و اثرگذار است.
گفتنی است، شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت كشورهای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت از ۲۲ تا ۲۵ مهرماه به میزبانی تهران برگزار گردید و دوره بعدی این اجلاس به میزبانی مصر برگزار می شود.