ساعت هوشمند گوگل مربی بدنسازی تان می گردد

آنی غذا: گوگل به دنبال ساخت یك ساعت هوشمند است كه با دادن برنامه تمرینی و غذایی مناسب، نقش مربی تناسب اندام شما را ایفا كند.

به گزارش آنی غذا به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، گوگل و شركای آن به آرامی در حال كوشش برای احیای ساعت های هوشمند مبتنی بر اندروید هستند و به نظر می آید كه از تناسب اندام بعنوان راهی برای تحریك مردم استفاده كنند.

شایعات ادعا می كنند كه گوگل در حال ساخت یك ساعت است كه از هوش مصنوعی برای بهبود سلامت و تناسب اندام استفاده می نماید.

به جای اینكه به صورت مداوم فعالیت ها و تمرینات خویش را دنبال كنید و چندین و چند یادداشت و یادآوری در گوشی خود ثبت كنید، این مربی هوشمند در صورت نیاز، تولید تغییر در تمرینات شما را پیشنهاد می دهد و پیشنهاداتی را كه واقعا مفید هستند، سفارش می كند.

این مربی هوشمند، تمرینات شما را نظارت می كند و پیشنهادات جدیدی را سفارش می كند و حتی اگر موفق به رفتن به باشگاه نشوید، فعالیت های جایگزین را به شما پیشنهاد می دهد.

همچنین تغذیه كاربر را تحت نظر دارد و می تواند غذاهای سالم را جهت استفاده در شب پیشنهاد دهد. این ساعت هوشمند حتی می تواند با استفاده از تقویم، لیست خرید مواد غذایی تولید كند.

ضمن اینكه پیام ها و اعلان هایی را به كاربر نشان داده است كه به وی یادآوری می كند چگونه تمرین خویش را اصلاح كند یا آب بیشتری بنوشد.

این سیستم احیانا روی گوشی هم كاربردهایی داشته باشد، اما استفاده اصلی آن بر روی ساعت های هوشمند متمركز خواهد بود.

هیچ اشاره ای به یك چارچوب زمانی برای پخش و عرضه این محصول وجود نشده است، اما “مربی هوشمند” می تواند روی پلت فرم های اسپیكر هوشمند گوگل موسوم به “گوگل هوم”، تلویزیون اندروید و سایر پلت فرم ها توسعه یابد.

این محصول در صورت عرضه می تواند یك ابزار مهم رقابتی برای گوگل در مقابل رقبایی نظیر اپل، سامسونگ و شركت های تخصصی توسعه ابزار الكترونیكی در رابطه با تناسب اندام نظیر دستبند “فیت بیت”(Fitbit) باشد.